miercuri, 22 octombrie 2008

Student vs penibilitate

Azi am ramas oarecum surprins sa vad ca primesc un email pe grupul de la Faculta de Chimie, acolo unde se comunica doar in sesiune :P. Am rams si mai surprins cand am vazut tematica ''Reducere la transportul in comun''. Si am ramas fara cuvinte cand mi-am dat seama ca acesti studenti care au scris emailu ataca foarte dur proiectul STUDCARD. Apoi mi-am zis in sinea mea ca nu e singurul care gandeste la fel, insa deocamdata studentul clujean este un sclav al acestui STUDCARD. Mi se pare penibil sa vad cum in fiecare an suntem nevoiti sa ne umilim pentru niste drepturi studentesti absolut normale. Mi se pare penibil ca suntem nevoiti sa platim pentru a beneficia de aceste drepturi. Mi se pare si mai penibil ca suntem obligati sa participam la acest proiect STUDCARD-deci sa devenim clientii BRD, sau mai nou la alte bancute ''penibile''. Mi se pare de neconceput ca dragul nostru primar, tovarasul Emil Boc nu face nimic pentru noi. Remember ca in campania electorala se dadea drept ''omul'' studentilor, doar pentru a obtine votul nostru. Judecand logic, in Cluj exista aproximativ 100.000 de studenti din toare colturile tarii, si chiar si din strainatate, deci Clujul este considerat oras studentesc. Sa consideram ca in medie un student consuma cam 10 lei pe zi. Va da-ti seama cati bani ajung la municipalitate? Si Boc ce face? Ne transforma in sclavi STUDCARDULUI. Cand vom putea beneficia de aceste drepturi, doar pentru simplul fapt ca suntem studenti? Raspunsul este simplu-Atunci cand vom lua atitudine se va putea schimba ceva. De aceasi parere a fst si Bogdan Buta-Presedinte la Organizatia Studentilor din Universitatea Tehnica (O.S.U.T), acesta delarand :''...consider ca suntem discriminati si asistam la un monopol, de aceea trebuie sa ne cerem drepturile. Vrem ca reducerea sa se acorde si pe cardul Euro<26 care este absolut GRATIS'' Trist este faptul ca primaria inca nu sprijina aceste organizatii studentesti care cer si ele un drept. Penibilul absolut se va atinge insa in campania electorala atunci cand Boc va spune din nou ca este ''omul studentului''.....Ma lasi ma!?

Niciun comentariu: