marți, 2 decembrie 2008

Bucurie mare

Dupa ce ziua de Duminica 30.11 cand s-a estimat ca PSD+PC este castigatorul alegerilor parlamentare, am asteptat cu rabdare sa se numere toate voturile pentru a sti concret unde ne aflam. Am renuntat la politica ieri de ziua nationala insa emotiile au fost mari, mai ales cand a crescut putin procentul obtinut de PD-L. Dar astazi este oficial, PSD+PC a obtinut 34,16% la Senat si 33,09% la Camera Deputatilor. Este un scor relativ bun, chiar daca diferenta dintre noi si PD-L este mica, PSD a demonstrat ca face fata cu brio la provocarea votului uninominal. Acum ne ramane doar sa asteptam finalizarea redistribuirilor si sa speram ca intram la guvernare.
Oricum bucuria este imensa deoarece am investit in aceasta luna de zile multe ore de munca si am pus suflet in ceea ce fac. A fost o noutate campania pentru vot uninominal dar se pare ca ne-am descurcat destul de bine si asa. Sa speram ca social-democratia ajunge din nou acolo unde este locul. Nu ne mai putem permite inca 4 ani de politica stupida de tip''dreapta'' de aceea ne bucuram pentru victoria obtinuta .

Niciun comentariu: