sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Prima zi

Astazi, de la ora 7:00 suntem oficial in campanie elecorala. Asrfel am avut ocazia sa ne prezentam din nou "produsul" politic electoratului deceptionat din Cluj-Napoca. Personal consider ca in PSD Cluj, nu a mai fost prezentat pana acum oferta electorala intr-o astfel de maniera. Am ramas surprins intr-un mod cat se poate de placut cand am vazut pliantele lui Pop Puscas Teodor. Este ceva total diferit fata de alte campanii electorale la care am avut ocazia sa particip pana acuma. Sincere felicitari pentru echipa care s-a ocupat de aceste materiale de campanie. Mesajul este cat se poate de simplu, si se realizeaza oarecum dialogul familiar dintre elector si candidat. Deci ce sa mai zic: AI INCREDERE. VIN. CU SIGURANTA. Totodata peisajul de pe Cetatuie, un simbol al orasului, demonstreaza faptul ca Pop Puscas Teodor e un adevarat Clujean, avand un respect deosebit pentru Cluj. Este clar ca Pop Puscas stie sa valoreze acest oras, deoarece il vedem prezent pe toate afisele electorale, alaturi de cate o bucatica din Cluj.
La fel de impresionat am ramas cand am citit mesajul de pe verso. A reusit sa atinga toate problemele Clujenilor, intr0un mod cat se poate de elegant, si de simplist, pe limbajul tuturor. Astfel

Niciun comentariu: