marți, 21 aprilie 2009

Manipularea functioneste perfect

Din pacate, Romania nu scapa de manipulare nici macar in zilele de sarbatoare. Ma refer aici desigur la marele Gigi, ostasul stelutei, care a iesit din parnaie. Am urmarit de la inceput aceast caz, si mi se pare cel putin ciudat. Multi se intreaba de ce in data de 3 Aprilie au venit atatia mascati la Gigi acasa. Raspunsul e simplu. Sa ne gandim putin...daca venea un singur echipaj, nu se mai creea atata tam tam pe aceasta scena a mass mediei. Un alt moment cheie a fost si acela in care Becali a fost eliberat, fiind asteptat de cativa fany. Toate televiziunile au dat acest moment live, sperand ca vor putea face un pic de raiting, insa "galagia" nu a fost atat de mare precum pare. Pana acum, acest personaj a facut o campanie electorala mascata foarte buna. Pot spune ca l-a depasit pe Obama, si din pacate, pot spune ca v-a iesi europarlamentar din partea PRM. Imi este sila sa ma gandesc ca un astfel de personaj o sa reprezinte Romania in P.E timp de 4 ani. Inca sunt de parere ca Gigi nu are ce cauta in viata politica, sau in viata publica. Cea mai buna ocupatie pentru el ar fi cea de "vesnic invitat" la OTV unde creaza valuri. Speranta mea e ca romanul nu mai voteaza asa numitele victime politice, si o sa-si aduca ei aminte cine este personajul Gigi Becali cu adevarat.

Un comentariu:

Lucian Vâlsan spunea...

Gigi nu are ce căuta în viaţa politică. De acord cu asta.
Cu ceea ce nu sunt de acord este ironia ta cum că şi-a făcut campanie electorală. Mă îndoiesc. Hoţii sunt liberi iar el a stat în arest, nu ţi se pare un pic de porc ?! Zic şi eu aşa.
Oricum îl votam pe Vadim pentru că în general votez doar eurosceptici (eu fiind un profund gânditor anti-UE).
Multă sănătate Senatoare :)
P.S. se scrie "va ieşi" şi nu "v-a ieşi" ;)