vineri, 24 septembrie 2010

Discurs de vice

Buna ziua dragi prieteni, ma bucur ca astazi suntem atat de multi in sala. Pentru cei care nu ma cunoasteti, sunt Oros Florin, si am intrat in PSD in anul 2004 cu gandul de a-mi face prieteni. Spre surprinderea mea, am gasit o familie si o doctrina care ma reprezinta suta la suta. Am gasit oameni de valoare in care pot avea incredere si pana acum nu am regretat faptul ca sunt membru in acest partid. 

Astazi, asistam de fapt la un bilant. In urma unor alegeri se trage linie si constatam ca: in Zalau a fost atat plus cat si minus, la Cehu si la Simleu a fost asa si asa, iar la Jibou a fost un mare plus. Important este faptul ca per total suntem o pata rosie in Transilvania si numai de noi depinde sa transformam aceasta mare portocalie care ne inconjoara intr-o mare rosie de care sa fim mandri.

Cer viitorului presedinte TSD Salaj, indiferent de cine va fi ales, ca pe viitor sa negocieze o functie de vicepresedinte la nivel national. Rezultatele sunt de partea noastra!

In final va spun ca am hotarat sa candidez la funcria de vicepresedinte, pentruca vreau sa fac parte din cea mai puternica echipa din punct de vedere politic din Salaj. Va multumesc !

Niciun comentariu: