vineri, 17 septembrie 2010

Discurs...

Buna ziuna domnule presedinte Marc, buna ziua domnule senator Pop, buna ziua doamna viceprimar Cota, buna ziua domnule viitor-fost-actual presedinte TSD Salaj, buna ziua dragi prieteni. Dupa cum stiti am intrat in PSD Salaj in anul 2004, iar din anul 2006 pana acum 4 luni am activat la Cluj, fiind student la Facultatea de Chimie in cadrul UBB. Sunt mai multe motive pentru care candidez. Motivul general este acela ca m-am saturat de indiferenta romanilor in general. Saptamana aceasta s-au inplinit 3 ani de cand a explodat blocul E 24, de cand doua suflete s-au dus acolo unde e mai bine. Ati auzit pe cineva sa pomeneasca acest lucru?

Motivul local pentru care candidez este faptul ca imi doresc din tot sufletul sa castigam primaria Zalau. Sunt sigur ca din 2012 Radu Capalnasiu va trebui sa-si depuna CV-uri pentru un alt loc de munca deoarece zalauanii s-au saturat de el. Motivul particular este acela ca imi doresc sa venim cu o oferta de potential candidati atat pentru consiliul local cat si pentru consiliul judetean la alegerile locale din 2012. 

Sunt sigur ca doar impreuna cu voi, vom transforma aceste cuvinte in realitate. Insa avem nevoie in primul rand de mai multa comunicare intre noi, si de mai multe actiune cu care sa iesim in presa. 

Vreau sa le multumesc celor trei colegi de la TSD Cluj-Napoca pentru faptul ca sunt alaturi de mine in aceasta seara. Mi-au facut o mare surpriza, deoarece chiar nu ma asteptam ca ei sa fie prezeti. Vreau in final sa va multumesc tuturor pentru ca azi mi-ati daruit ce aveti voi mai de valoare, timpul vostru liber. Va multumesc!!!

Niciun comentariu: